Egyetlen szó...

2010.07.14. 10:43

Szevasztok



A napokban rájöttem,h egy rövidke kis mondat, sőtt... eggyetlen szó megváltoztathat mindent!!

Mert mivan ha más félre érti, vagy nem úgy veszi a hangsúlyt?!  Ebböl komoly problémák tudnak lenni!!  Most pl   én is szenvedek 1 ilyen mondat után!!   De nem csak az,h ilyet mondtam!! Hanem az,h 1 olyan gyerekhez hasonlított bnőm akihez közöm nincs!!   Dehát...  mit tudok vele csinálni??!!  A telefont nem veszi fel,h megtudjam beszélni vele, msn-röl lement!!  Lassan már megint csapkodós kedvemben leszek, pedig a gyűrű már ígyis alig jön rá az ujjamra!!  :S   


Kösz!!   Úgy néz ki,h nekem már véglg nincs energiám semmihez, és senkihez!!  NEkem kifújt minden!!  Most is már szinte zokogok!!  Ha ennek is vége lessz akkor már komolyan nem tudom mi lessz velem!!  :S    MErt már tényleg úgy érzem,h ilyet még sose, senkivel!!  De elcsesztem az egészet!!  Lehet,h önző vagyok, de én nem akarom elengedni!!!  Pedig eddig úgy néz ki,h valahogy muszáj lessz!!  :'(     Én annyira utálom magamat!!  Miért nem jó nekem a legjobb se??!!  Lassan már magamtol is frászt kapok!!  Nem várom el,h más megbízzon bennem, mert elég labilis vok néha idegileg!!  De nem fogom felvagdosni az ereimet!  MAjd megoldom úgy ahogy 1* nállunk Dani (Aki itt volt az tudja miröl beszélek!!)!


De most ink mek és kezdek magammal vmit!!


MAjd még este leírom a tegnapi napomat!!!


Szasztok!!

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr202150894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Betti* 2010.07.15. 12:49:03

DE necsak magadat hibáztasd már megint!Itt beadod úgy mintha te lennél a hülye fasz mikor az én vagyok!És azt meg nagyon jól tudod h nem az a baj h nem bízok benned és Daninak is elmondtam h nem benned hanem mahamba nem bízok már meg!És tudom h az exemhez semmi közöd de egyre több mindent vettem észre h olyan vagy!Én megmondtam h nem akarlak átbaszni ezért mondtam mindent el őszintén!És semmiben nem hazudtam!De ha mégis akk mondd meg h mibe!

jana07 2010.07.15. 13:07:05

Nah és pont ez a baj,h olyan vok!!!!

jana07 2010.07.15. 14:24:47

És én nem csak itt "adom be" hanem tudom!!!

És sztem sose mondtam senkinek,h hazudtál vmiben!!!!

Lizaa49 2011.08.17. 12:09:39

@jana07: Nem vagy olyan..és nem is voltál SOHA

Én voltam egy hülye.-.-
süti beállítások módosítása