5 NAP ESEMÉNYE

2010.09.26. 15:41

Sziasztok...

Nemnon volt semmi...

Erikával vége...

Már am is kicsit elegem volt az egész kavarós hülyeségböl!!

De az felidegesített,h sztem hazudott...

Hameg nem akk megmondhatná kik kavartak be!!

Pénteken próba volt...

Aztán hazajöttem és kimentem vagy 2 órára

Tegnap Nemnon volt semmi

Elmentünk PAcusékhoz filmezni, de nem non lett belölle semmi...

Daninak is csináltam Facebook-ot, és állandóan azon van..

xD

Mostis dumálok vele...

Mostmár am naggyábol mindenkiböl elegem van...

Minden csajbol

Egyik se tudja eldönteni,h mit akar

És ez nagyon rossz...

A gólyabálra találtam produkciót, mert az én feladatom lett..

Nahde szasztok!!

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr392324533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyerluczka...=D 2010.10.01. 22:18:56

Ht...jólwan..legyen eleged..nekem meg már elegem van mindenkiből!!!Nem csak a fiúkból.

Kivétel Csabii meg Tomíí...Egyedül öket ismerem akik normálisak..ennyih:):)<3<3Páás
....

jana07 2010.10.02. 09:43:05

demostte mit háborodsz fel ha nemis rollad van szó???^o)
süti beállítások módosítása