:$

2010.12.23. 22:51

Szia mindenki!!!

Hát mit is írjak???!!!

Az a helyzet,h elég szarul sikerült a félévim,

És legnagyobb meglepődésemre anyumék nem buktak ki rajta annyira mint ahogy számítottam!

De 2. félévben kötelező javítanom!!!

Mert nem akarok az osztályból otthagyni néhány embert...

Mint pl az Öcsikéim!!! (Süvit is annak tartom!!) :P

Van pár ember aki elég sokra tartja magát az osztályba,

És ez nem tesz vmi jót a közösségnek!!!

De néha már nem igazán tud érdekelni,h ki mit gondol

Csak élem a saját életemet, úgy ahogy az nekem tetszik!!!

Tudom,h régi duma: de 1* élünk.

És én ezt az életet úgy akarom élni,h majd amikor visszagondolok ne maradjanak bennem szálkák,h miket kellett volna megtenni...

 

De más téma:

Aszhiszem,h én semmit nem kérek karácsonyra!!!

És másnak is azt kívánom,h sose legyen rosszabb érzlmi állapotban mint én!!

Igen...

Boldog vagyok!!

Ez lehet szokatlan töllem, de „megkaptam” a legszebb ajándékot amit egy ember csak kérhet!!

Ez a szerelem...

Nem hittem volna,h ez az évem ilyen jól záródik!!

Történtek jó és rossz dolgok!!!

Sajnos az utóbiból több!!!

Egészen Keddig!!!

Ilyenkor Jöttem össze az én Kis Hülyémmel!!!

Azt hiszem,h ez kiegyensújozta az idelyi jó-rossz dolgok arányát!!

Sőtt, még azt is megkockáztatom,h ilyen jó még sose volt!!  :$

Sokan mondták,h a legjobb dolgok váratlanul történnek meg.

Ebbe eddig nem hittem, mindíg kerestem a boldogságot!!

Pedig akik ezt mondták azoknak igaza van!!!

Most szinte csak úgy a semmiből az ölembe hullott egy ilyen lány...

Szavakba szinte nem is lehet önteni,h most mi van velem.

Azt mondják,h nagyon lesüt rollam a boldogság...

És ezzel egyet is értek, mert tényleg így van!!!

Megse fordult a fejembe,h egy magam fajta kis ”pitiáner” srác egy ekkora kincset kap valamikor!!

Nagyoon szeretem!!

 

De félek,h ő ezt nem érzi annyira mint ahogy én át szeretném adni...  L

Pedig bármit megtennék érte!!!

Már fél nap után nagyon hiányzott!!!

És ha még bunkón is hangzik, és elhamarkodottan is...

De az eddigi barátnőim közül benne bízok meg a legjobban

Neki teljes mértékben elhiszem mikor azt súgja a fülembe: Szeretlek!!!

Remélem,h sokáig leszek vele együtt

És énse akarok egy ekkora esélyt elhalasztani!!!

Nagyon jól elvagyunk!!

És elhatároztam,h nem fogok neki hazudni semmiben!!

Egy ilyen lány mint Ő megérdemli,h őszinte legyen vele az ember!!!

De remélem,h nem lesz pofáraesés a vége mindennek!!

Még 1 hetesek se vagyunk...

És aztse tudom,h hogy mutassam ki neki azt amit érzek.

Az a helyzet,h nagyon belebolondultam!!!

De nem tudok vele mit kezdeni...

Úgymond ez az élet rendje!!!   :P

 

Nahde én megyek

Boldog karácsonyt kitartó olvasóimnak!!

Szilveszterig még jelentkezek!!!

Sziasztok!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr52535771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása