14 nap...

2010.11.17. 20:30

Hát sziasztok

14 nap szótlanság után újra itt...

Azóta történt pár dolog...

Vége a szalagavatónak!!!!  (Sajnos  :(    )

Én nagyon élveztem az egészet...

Így új ismeretséget szerezhettem és új barátokat is

Remélem,h majd megyünk arra a táncversenyre amit Aliz mondott.

Nagyon elbírnám viselni!!   :)

Sajnos csajtéren még mindíg gatteren vok!!!  :S

Semmi nem jön össze.

Aki nekem tetszik az mással akar összejönni,

Akinek meg én tetszek azmeg nekem nem.

Lehet túl válogatós vagyok, dehát nah...

De azse igaz,h mondom 1 csajnak,h bejön nekem neki meg ennyi a reakciója: ^^

-.-"

Hát az ilyenen kom beszarok

Miért nemtud már akk mondtani vmit??


Mostanába megint rajzolgatni kezdtem kicsit

Ebből:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez lett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cs kicsit szar Lett a kép..  :s

Tudom,h a rajz se non jó, de jobbat nemtok   :(

Nahde mek most

Szasztok

jó8

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr182455772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása