Tök jó volt!!

2010.09.11. 23:55

Sziasztok!!

Ma felkeltem 7-fél 8 körül keltem.

Fél 1-kor kimentem, aztán jöttek Docáék is!!

Kint várta egyedül Danira vagy fél 5-ig!!

A köcsög vett 1 tök fasza telót!!!   -.-

Hazajöttem fél 8-ra, Réka küldte az sms-t,h hívjam fel...

Felhívtam, aztán felvettem msn-re...

Sztem már volt benne 1 kicsi azok alapján amiket mondott meg írt az 1-ik közösségi oldalon!!!

Most majd még felhívom,h életbe van-e mert elmentek bulizni!!

Holnap szurkoljatok a biliárdversenyre!!!!

Szasztok!!

Jó8

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr262289587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása