Újra itt...

2010.10.12. 18:54

Sziasztok...

Bocs,h csak most de nem non volt időm eddig..

Meg kedvem se.

Nemnon történt velem semmi...

Rajzolgattam Lillának vmi tündér féleséget.   xD

Pénteken próbán Kicsikart Zsani...   -.-

Levághatná már a körmét igazán   xD

Hétvége elment 1-nek...

Vasárnap könyves vasárnap volt a kt-ba

Ettük a vattacukrot mint állat.  xD

Majd 4-5 krül mentünk Lilláékhoz ps-ezni...

Én voltam a főellenség.   xD

Pénteken 6 órábol 3 v 4-en próbáltunk. 

Fasza volt.

Tegnap is próbáltunk 1 pár órán

Ma meg még 7. órába is...   -.-

Tegnap eldöntötem vmit de már meggondoltam magam..

xD

Valahogy nincs az ilyenhez kedvem...   :s

Csütörtökön avatás..

Egész nap hálóingbe kell lennünk.   -.-

Pénteken meg gólyabál.

Már megvan a terv

:P


Nah mek

Szasztok

Jó8

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr492366206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása