Bocs!!!!

2010.08.01. 12:37

Sziasztok!!!!


1. kezdeném azzal,h bocs,h csak most írok, de nem volt itthon a gépem tegnap este!!


Am nincs semmi említésre méltó!!


Csak az olyat nem szeretem amikor a pofádba hazudák, aztán meg hátbaszúrnak!!
(De már nem is érdekel, miért kell ezt csinálni??  Lealább akk ne hazudott volna nekem!!  De ebből így tuti gyepa lessz!!!)  :@


Tegnap faja kis nap volt!!  Csak az este nem kellett volna!!!

Grilleztünk 1 kicsikét!!  (Daninak meg nekem már a könyökünkön jött ki a vírsli!!  XD  )  Késve megjött Lilla is...  Ilyenkor má kicsit bezabáltunk!!!  Azért azt bánom,h Lacikának olyan hamar el kellett mennie!!!  :(    De nemvolt rossz így se!!
(De az a kisgyerek a kerítésnél már kiakasztott!!!  :@  )  XD

Aztán még este kimentünk császkálni 1 kicsit és megtettem 1 oylan dolgot amit nem kellett volna...   :S  :(

EZER BOCSI EZÉRT!!!!



A mai napon amit tettem még semmit nem bántam meg...   Legalább rájöttem,h NÉMÉK emberek milyen is valójában!! 

Érzéktelen, Magával törődő, Leszar mindent és mindenkit csakh az ő pici lelkét ne nyomja semmi!!!   -.-


Nahde szasztok!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr762190892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Betti* 2010.08.01. 12:52:32

Most nem meséled be h nem nekem szól a vége mert tudom h nekem:D.És Köszi..de ezt vissza kapod az én blogomba..és addig csinálom ezt h leminősítelek a blogomba amíg te se hagysz fel ezzel h itt sajnáltatod magad a blogodban(N)Rosszab vagy mint én-.-pedig én aztán tok hisztizni..de te..uhh^^ugyh jobb ha lekopsz ..és hagysz engem..mert én előre megmondtam a multamrol sajnos midnent..de te meg semmit..annyi mindent megtudtam ha ezeket tudom akk bisztos h nem állok veled mégcsak szóba sem-.-ugyh kérlek szépen. hagyj békén(N)amíg szépen kérem...KÖSZÖNÖM...

jana07 2010.08.01. 13:01:30

JAh!! Én vok a rosszabb??!!

Biztos azt is én írtam,h most nem érdekel a kapcsolatom!!
Igaz??

HAggyuk már!!!

ÉS én eddig is békén hagytalak!!

Te bunkóztál llandóan amikor írtam vmi olyat...

*Betti* 2010.08.01. 13:08:22

Nem mondtam h rosszab vagy..de olyan téren h sajnáltatod magad igen..:D
De azt csinsz amit akarasz nem érdekel..csak engem hagy ki a dolgoból..

Lizaa49 2011.08.17. 12:03:55

@*Betti*: MIlyen hisztis woltam:|:|:$:$:(
süti beállítások módosítása