Szevasztok!!



A mai nap elég szar volt!! De legalább eltölthettem szűk 6 órát a világ legszebb, legaranyosabb és egyben legszeszélyesebb lányával!!  Igaz nem tudom,h hanyadán állunk és azt se h mi lessz ezek után, de én nem akarom befolyásolni semmiben sem!!  Én sajnos kom nem írhatok többet, mert nem akarom,h még szarabbul érezze magát!! De remélem azt tudja,h SZERETEM!!!!!!  Sajna most már kom nem írok semmit mert még csak szarabb lessz!!


Csak erröl tudtam volna írni, de nem így terveztem ezt a napot se!!   :S   :'(


Szevasztok!!!


Vigyázzatok magatokra!!!   Csakmert én nem fogok magamra!!  Mégpedig azért mert nincs értelme!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr932145534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Betti* 2010.07.23. 21:10:53

De csúnyán beszélsz:@...ne szidd az Istent...

(LL)

jana07 2010.07.25. 00:38:09

Bocsika!!!

Indulatbol volt!!!

(L)(LL)
süti beállítások módosítása