Derégírtammár... :s

2010.10.19. 21:14

Hy all...

Bocs,h Régen írtam de nemnon van időm...

Múlthéten avatás non adta...

Gondoskodtam a színvonalról

Olyan volt,h tejszínhabból meg csokipudingból kellett kienni 2 csokit...

Mikor végeztünk elvihettük a maradékot és megehettük...

De én belekentem szegény tominak a pofájába...

És az egész suli szaladt meg sikított mert kajacsatát indítottam...   :P

De a 12.D-sek büszkék ránk...     :P

Szombaton egyedül voltam itthon és szétuntam a fejem...

Elhívtam Izsákot meg Süvit...

Izsák PS-ezett   (  xD)  , Süvivel meg dumáltunk...

Aztán mentem ki...

Szerda óta Nős ember vok...   xD

Eljegyeztem Zsanit

Beszarás   :P


Hétfőn megint nem volt meccs...   -.-

Majd holnap megint lessz 2 meccsünk

:S

Ma jöttünk az 1-essel haza mert elmaradt az Irodalom...   JEAHHHHH!!   xD


BAssz...

NEmtok szerezni 1 csajt...

Mindig lekésem...

Ezmár ciki...

xD

Mikor ott tartok,h ok akk rákérdek akk hallom mástol,h van pasija.  -.-
(ez am baszottul idegesítő)   :P

NAhde most mek

Szasztok

Jó8

Jóéjt Feleségem!!!!     xD

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr982384686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása