Már megint.... -,-

2010.09.12. 21:16

Sziasztok!!

Ma felkeltem 8-kor....

Egész este Rékát csörgettem!!  xD

3-kor is felhívott.   (akkor már aludtam!!!   -,-   )

Nah felkeltem és aztán mentem a Versenyre...

Hát...

Mit is ondjak

Aszhiszem ez mindent elárul:





















Kicsit homályos de a lényeget lehet látni...

Pedig tiszta ideg voltam végig!!!!

Aztán hazajöttem és 4-kor mentem Izsákékhoz!!

Ott megint megnéztük a Paranoral Activitit...

És még most is fosatós   xD

Aztán elmentünk Montéhoz Kosarazni!!!

Nahde mek!!

Szasztok!!

Jó8

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr182291489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása