Non Fáradt vok... :'(

2010.10.06. 20:36

Sziasztok!!!

Mostanába egyre fáradtabb vok...

De sztem a szombatit nempihentem még ki...

xD

Nagyon jó volt...

A héten semmi érdekes nem volt...

Ma pl 1200m-t futottunk
3. lettem!!!
:D

Aztán maradtam az 5-ösig merlet Sanyi focizott és megvártam,h ne egyedül jöjjön haza...

A hajam Szombaton le lett vágva!!!
Van aki szerint jó...   Van aki szerit nem...

Egyéni szocpróblem...
xD

A suli még mindíg non tetszik...

Csak nemsoká gólyabál.   :S   xD

Nemrég rajzoltam vmi nyomi sárkányféle vmit és eszembe jutot,h Zsaninak ígértem be először,h rajzolok neki...  Ígyhát azt neki adtam. Mostmár csak 2 embernek van beígérve!!! Majd vmikor megrajzolom nekik is...   :D

Pénteken próba...   óóóóóóóóó jeah     xD

Szombaton bográcsoltunk volna csak nemfog összejönni....

szülők...   -.-

Nah mek vissza fészre!!!

xD

Szasztok...

Jó8

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr332351607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása