:@

2010.07.28. 01:31

Sziasztok!!!

 

Mivel is kezdjem??
Talán azzal.h ma mindekinek az volt az 1. szempontja,h felidegesítsen!!!

Néhány embernek sikerült is azzal,h le se szarja mit érzek!!
És tudom,h csak játszott velem!!
Csak nem akarom elhinni még most se!!!

 

Pedig már tudom1 idelye!!!

 

 

Aszhiszem ez a nap elég unalmas volt!!!!

Már 3. naoja esik az eső!!  -.-
Tök unalom minden!!!  Már AFC-t hallgatok az 1-ik jó ismerősöm javaslata alapján!!  ;)

 

 

Ma megpróbáltak nekem kerítősködni!!
Csak sajnos nem azt aki kéne!!  :'(
És nem tudom,h miért szivatta ennyire a fejemet, amikor tuti látta rajtam,h én ebbe non beleéltem magam, és nagyon szeret(t)em!! 
De már sosorzatosan ezt kapom!!
És ahogy hallom elég boldog mással!! Annak ellenére amiért velem szakított!

 

Ma megint bepróbálkoztak nállam!!

De nem érti meg,h nekem nem kell más, csak Ő!!!!!!
Megh én már nem akarok vele járni!!!

Haggyatok engemet békén!!
Majd talán 1*!!  Ha sikerült magamat túltenni a történteken, és a csalódáson!!

 

 

Nahde Sziasztok!!!
Jó éjt!!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr102181335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Betti* 2010.07.28. 13:11:03

Ne sajnáltasd magad ennyire jó...vagyis azt csinsz amit akarsz de nem kéne..nem csak neked rossz....és már 1000X bocsánatot kértem...

jana07 2010.07.28. 22:57:44

Figy!!
Már megmondtam,h itt nem csak rollad van szó!!!

Lizaa49 2011.08.17. 12:05:36

@jana07: A Mai napig mindent magamraveszek.
süti beállítások módosítása