Ideg...

2010.09.14. 19:59

Sziasztok

Bocs,h tegnap nem írtam, de nem volt időm és fáradt voltam!!!

Tegnap nem történt semi érdekes, csak bebizonyosodott amit hallottam Erikárol...  :@

Sőtt!!! Még + infot is kaptam bizonyos emberektöl!!!

Ezúton is kössz!!

Tegnap nem volt semmi érdekes!

Délután elmentem Izsákékhoz és megtanított pár dalt gitáron!!!

Ma furi volt a suliba...

Tiszta ideg vok már vagy 4. napja...

És ma mindenki megkérdezte,h mi bajom van...

De persze senki nem töllem kérdezte!!!

Csak Sanyi!!!

Réka kérdezte, de nem várta meg a kaját és nem mondtam el neki...

Aztán hazajöttem a 3-assal és megtanultam.

Aztán mentem a kt-ba játszani az 1. ingyen biliárdot!!  :P

Kimentünk Izsák elé, aztán meg a kissulinál unatkoztunk!!  :S

Röviden ennyi!!!

Szasztok

Jó8

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr262296530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása