Elég fostosul...

2010.09.10. 22:58

Sziasztok...

Mit is mondjak?!

Előbb talán 1 pár vidámabb dolgot...

Reggel nagy nehezen felkeltem, elkészültem és mentünk az állomásra...

Mikor kiértünk még nem voltak vmi sokan...

Aztán átértünk füredre, és a Coop előtt elkezdtünk hülyéskedni...

A suliba fasza volt...

1 szar órám volt csak...

Mikor megláttam Rékát sírni..   :(  :'(

Addig is volt bajom, de azt non rossz volt látni!!!

Tesin kimentün focizni, és fikáltam 1 olyan gyönyörűt!!!

Én kinyúltam mint a béka, de a többiek is a nevetéstöl...    :P   :$

A próba elment 1-nek...

a 4 percböl mér 1 perc megvan!!  xD


Kimentünk az állomásra, felszáltunk a vonatra, és ott égjobban előjött vmi amiért szinte egész úton kussoltam...
(Zsani nagy örömére)

Már elég rég találkoztam Erikával...

És hallottam olyan dolgokat is ami miatt talán kerül engem...

Úgyh nemtom mi lessz így ebböl, de nagyon szar.

Délután is egész végig tiszta ideg voltam...

A kezemen mostse igazán van bőr...   (De ez már nállam megszokott)


Most viszont mek aludni mert fárasztó a suli... :P

Szasztok

Jó8

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr192287426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása