hát nah...

2010.10.02. 09:43

Sziasztok...

A héten nemis tommár mivolt!!!

Egy kicsit ezis-azis

Csütörtökön írtunk infóbol...

A csoport 90%-ának 1-es lett   xD

Szerdán informáltam PAcusth adja vissza a pulcsimat mert kül gondok lesznek!!!

NEmakarja visszaadni....

Akk meg majd kifizeti

Ennyih

Tegnap 2 óránk volt megtartva!!!

Azután Attilával kóboroltunk füreden

vagy 4 boltot bejártunk csakazért mert neki cipő kell...   -.-

Próba előtt vagy 2 órával már eldobáltuk a padokat 3-an...
(Sanyi, Attila, én)

Hazajöttem az 5-össel, dani már az állomáson volt.

Dumáltunk 1 kicsit, aztá jöttem haza és ajáltam...  Aztán megint gooo ki

Ott találkoztam Dzsenivel, Erikával, Lillával, Izsákal meg Tibicsokival...

Csocsóztunk vagy 4 menetet, aztán Dani ment haza...

Elkezdtünk hülyülni...

Én maszíroztam Lillát, Izsák meg Tibi meg gitároztak

Aztán kimentünk a pályára...

Ott "meggyilkoltuk" Dzsenit meg Erikát
(Egyikőjük engemet is, de az már mellékes)

Megtanultam Flick-Flack-ozni!!!

Non fasza!!

Csak tiszta retek lettem

Melőtt elindultam haza még énekeltünk 1 sort!!!

Aztán mikor elindultam elcsesződött a kacóm

V fél órát kinlódtunk azzal,h letudjuk szedni a sárhányót...

Már elhajlott a lakatkulcsom is

Pengetővel is próbáltuk nem tudtuk kicsavarozni.

Húztuk-vontuk akk se sikerült leszedni a másik oldalát   -.-

aztán mikor már feladtuk akkor magátol lejött...   :@

Olyan márges lettem,h elvágtam a geciba e sárhányót...

Mikor hazajöttem akkor egy ideig msn meg face

De aztán meguntam és elkezdtem rajzolni

Ez lett belölle:





Kicsit béna...

De nemtok vmi jól rajzolni...

:S



NAh ennyih...

Ma lelessz vágva a hajam...

MEgnézem,h 1-általán lemerjem-e vágatni olyanra nővérem szalagavatójára.. :P

Most azért írtam mert Zsani már rámszólt!!  :P    (KL)

Nah Szasztok!!!!

Puszim!!

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr852338842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása