Sziasztok

Ma alig bírtam felkelni!!!

Mikor kiértünk az állomásra, még senki ismerős nem volt ott!!

Aztán szépen lassan összegyülekeztünk...

A suliba Tiszta kóás feje volt szinte az egész osztálynak.  xD

Ma nem non tudtam Rékával hülyülni, mert a 7-böl 5 órán külön terembe voltunk!!  :'(

Elmentem még  T-Mobile-ba, Daninak hoztam árlistát meg könyvet..

Hazajöttünk a 3-assal, majdnem balhé volt...

Majd kiderül,h mi lessz belölle.

Nahszal...

Hazajöttem, lecuccoltam, kajáltam, megcsináltam a házit és mentem ki...

Dani már ideát volt...

Odaadtam neki a T-Mobile-os dolgokat, aztán elkezdtük nézegetni a telókat...

Egyszer gondolt eggyet és ment haza...

Úgy volt,h elkisérem a bz-ig, de végül átentem Telekre!!  xD

Márktol viszacsórtam a karkötőmet... :P

Ő Dani idősebbik öcse, Mondanom se kell,h volt osztálytársam!!

Erik az semmit se változott!! 

Ugyan úgy kötekszik mindenkivel!!  xD

Kb. másfél órát voltam odaát, de non hamar eltelt...

Jöttem hazafelé, közbe felhívtam anyámat,h hol voltam...  :D


Holnap tesi...

Eddig leakartam futni a 60m-t, de már nem mert fáj  lábam és tuti,h 9.00-nál nem tudnék jobbat futni...   :(

Pedig 7.20 körül volt a cél...


De mek aludni mert fáradt vok!!!

(Még előtte azért megszáratom a hajamat!!  :P   )


Szasztok

Jó8

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr402284323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása