Bocsh rég írtam

2010.11.02. 21:17

Sziasztok!!

Elég rég írtam már...

A múlthéten semmi érdekes nemvolt...

A Táncot már elég jól tudjuk...

Tegnap megnéztük a Paranormal 2-t

Az 1. rész sztem jobb 1 kicsivel...

De ezse rossz

Sajna az egész szünetem elvan baszva

Minden délután Próba...   :s

Ha minden igaz holnap "bandázunk"

Rem kimehetek...

Most furi,h nincs nállam a gyűrűm...   :(

Oda adtam a drága kis feleségemnek holnapig

:D


Most meccset nézek meg Fészezek...   :P

Nah Szasztok..

Jó8

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr872418150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása