Hellow all...

2010.10.24. 20:46

Sziasztok...

Mostanába elég pocsék minden...

Semmi se jön össze...

Se kapcsolat, se iskola téren...

Komolyan mondom ennyire szar még sose volt.

Nemtudom mivan velem...

Miért nem kellek senkinek??

Nekem már reményeim sincsennek.

NEmtom.

Teljesen elvesztem

Pedig csak 1 kérésem lenne.

Nemakarok én miliárdos lenni,

NEmakarok olajgyárakat,

Nem kell pénz,

Se drága kocsik.

Csak 1 lány kéne akit szerethtek!!!

SEmmi több!!!

Miért olyan nagy kérés ez???

Vagy mondja el vki mi a rossz bennem!!!

Miért nemkellekk senkinek??!!


Nah mind1

Szerdán aztsetom mivolt...

xD

Pénteken próbáltunk.

Hálistennek már kész az egész csakmég szépíteni kell rajta...

Tegnap unalomvolt minden felé...

Este kimentem 1 kicsit de akk se volt semmi...   :/

Ma úgyszint...

Tanultam KözG-böl mert holnap TZ-t írunk...

Rem érek vele el vmit!!!

:P

Nahde mek

Szasztok

Jó8

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr612395980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása