Sztem beteg leszek...

2010.09.17. 23:09

Sziasztok!!

Bocs,h rég írtam, de se ideőm, se energiám nem volt időm írni!!!

A napokban történtek vele dolgok!!!

Tegnap Elég mocsok kedvem volt...

Egész nap olyan kussba voltam ami nállam csak alvásnál furdul elő...

Ami azt illeti elég szar idegállapotba vok már közel 1 hete...

Az okokat ink most egyenlőre nem mondanám...

Van aki tudja őket...

De azok nagyon jó spanok!!

A tegnapra már nem non elméxek...   :S

De ma se volt semmi érdekes...

Próbán elvoltunk...

Megint tanultunk vagy 30 mp-et z egész táncból...

Csakmég össze kéne hozni az egészet...

Az ingyen biliárdbol még van kb 21...

De sztem nemsokáig...

Nah mentem...

Szasztok

Jó8

A bejegyzés trackback címe:

https://jana07.blog.hu/api/trackback/id/tr12304395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyerluczka...=D 2010.09.19. 20:45:53

Én tudom!

Tehát én jó spanod vok??Ugye...?!?!!

Nyerluczka...=D 2010.09.19. 20:45:57

Én tudom!

Tehát én jó spanod vok??Ugye...?!?!!

jana07 2010.09.20. 21:15:09

De nem tod teljesen...
Csak 1 töredékét...
De téged is non komállak!!
xD
Puszim
süti beállítások módosítása